blåbärshoppning!

tjosan hoppsan, kom nyss hem från stallet, har vart och tävlat :D haha
skoj, typ bara massa småbarn, typ tre-fyra ungdomar och tre vuxna haha :D skojsi :P
hade gullan, gick bra :D haha va lite konstig i början, men det gick bra :) höll på att riva sista hindret, men tur så gjorde jag inte det, vann en fin blå-vit rosett haha. najs :P haha lite synd ba att det va 50 cm högt bara. haha KM i hoppning, här kommer jag! :) hahaha då du åsa, haha se upp! :)

trött, saknar jonasen tror jag.. tänkte på honom hela bilresan hem från stallet. hörde daughtry på radion på vägen och höll nästan på att börja gråta. saknar verkligen honom jättemkt, måste typ träffa honom jättemkt för att jag ska vara lycklig. för när jag träffar honom blir jag så himla lycklig, kan inte sluta le. älskling, jag saknar dig!


"det känns inte rätt, det är inte mitt hem."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0