helgen

sjuukt trött efter denna härliga helg! :)
hela helgen bestod av ridning typ och sånt, men iaf, söndag eftermiddag,
vart i stallet, kommer hem och ska snabbt fixa mig så jag kan åka ut till ingarö till min kära klass, kollar telen. ooops.. 8 missade samtal och två sms, jossan ville få tag i mig, precis när jag skulle skutta in i duschen så ringer telen igen, jossan :D hon ville att jag skulle ta med en handduk för hon hade glömt det, snäll som jag är, så gjorde jag det :D in i duschen snabbt som faan, och så fixade mig, var klar på typ en halvtimme (!) och så hoppar in i bilen och åker iväg, måste upp till orminge först, köpte grejs och lite godis till helgen! NAJS :)  levde på tre småpåsar med godis, resten tog jag av andra :) fick tex. dricka av många olika snälla folk :) tackar tackar, jag hade glömt att man skulle ha egen dricka med sig, men jag klarade mig , jag levde på mjölk och andras drickor :)
söndagskvällen var mys och middag var makaroner och köttbullar :) gottit, vi kollade på film också och alla mysde under täckena :) gulligull :) och så var den kvällen över med massa annat skoj också :) gick väl och la sig vid kanske.. hmm tre någongång, försökte sova vid halv fyra, funkade inte bra.. så jag satte på musik och försökte sova, gick inte så bra, tror jag tog av mig lurarna vid fyra, och det jag hörde var MASSA folk som snarkade.. usch tänkte jag, nu har alla somnat och det kommer inte jag kunna för dom snarkar.. så jag satte i musiken igen och försökte somna.. gick inte bra den gången heller, så jag tog ur lurarna och försökte somna, kvart i fem klarade jag inte det längre och behövde gå på toa, så jag gick upp och ut till dasset.. lagom roligt och kallt mitt i natten, kommer tillbaka, fortfarande så snarkar alla.. men jag satte i lurarna och lyssnade på musiken, kanske somnade ett tag, men sen så vaknade jag vid halv sex igen och helle var också vaken, vi snackade om att dom andra var störiga och vi försökte än en gång sova.. somnade vid sex och sov resten av natten... till klockan nio, då var det dags att skutta upp och göra frukost med helle, andy och henke.. andy och henke bara sov så jag och helle fick göra själva, jag var verkligen förvånansvärt pigg ändå av att ha sovit knappt tre timmar, och skuttade runt som en glad kanin. dagen gick och vi hade skoj, kollade film, åt mat, mysade med varann :) gick sedan upp halva klassen och satt och lärde oss bettans språk och snackade :) sjukt skoj hade vi! :)gick och la mig vid tre, tror jag somnade typ vid halv 4-4 någongång och sov ut till nio återigen, var sjukt trött den morronen och gick iaf upp och åt tårta för jimmy fyllde äntligen 15 bast :) grattis jimmyboy :) <3 och sen var nog den dagen slut, vi packade, städade, gick till bussen, några vandaliserade lite och sånt... och klassresan blir typ inställd, men men.. löser sig nog ändå.. kom hem, gick upp med fille och hämtade vovven, gick ner till jimmy och henkis igen och gick med dom upp en bit :) mysiga pojkar ju :) och så gick jag tillbaka efter ha gått med dom typ fem minuter :)
Ääääntligen hemma igen, och var sjukt trött,

puss o kram :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0