hermansson <3

tog en annan text jag skrev  haha :D så blev lite konstig ;)
8.12.07 <3


först när jag kom så såg jag honom, så sprang jag typ ditåt ;) haha så snackade han i telen, så såg han mig så la han på och kom mot mig och gav mig en kram och vi snackade, och så gav jag honom en julklapp :) så typ frågade han typ fem ggr om han skulle öppna den nu eller på julafton :) så sa jag att det inte spelade roll, så han bestämde att han skulle spara den och han skulle höra av sig :) och sen så skulle jag sitta på ett ställe, men jag gick med några jag träffade där, och så såg jag på andra sidan längst fram framför jonas, så jag tog den platsen istället för den var ledig :D och sen så när han kom på scenen så såg han mig och vinkade och log :) så vinkade jag tillbaka, så gick hela showen ;) haha och sen efter så fick man inte vara kvar, och han snackade med sin brorsa och så såg han mig när jag var på väg därifrån och så vinkade han, och så viftade jag med en bild, och han ba: va? och så såg han förvånad ut, och så kom han mot mig :) så ba: vad är det häääär? :D jag bA: det är bilder som du får signera :) så gjorde han det, så fick jag en kram sen gick jag, så lät det som hans brorsa frågade vem var det, och så han sa typ nåt med erik.. :P
så ville jag knappt gå därifrån så jag sprang typ in och ut genom dörrarna för att se honom :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0