historien om tom


hej, detta här är tom, men jag kallar honom mest för snyggve. han är en vacker man som kan det mesta. han är snygg, sexig och jättetrevlig. jag kommer ihåg den första gången jag träffade snyggve:

det var fredagen den 18:e maj och jag var på rix fm-festival i estocolmo.
jag hade med mig en ros, som var till en annan speciell man. jag blev besviken för han inte kom,
jag såg dig och så var jag typ helt fast. efteråt genrepet sprang vi bakom och letade upp dig och snackade lite.
mys mys mys var det verkligen. festivalen startade och vi hade första parkett, längst fram vid det ack så kära kravallstaketet. såg dig och försökte skrika ditt namn, det försvann i alla dessa "måns" ropen och ditt namn hördes inte alls. ni gick av scenen. när festivalen va slut så sprang vi åter igen bak och försökte hitta dig. sprang runt i folkmassan men såg er till sist då ni stod och pratade med varandra utanför och väntade på måns.
jag gick fram till dig och skakade nästan, jag hade bestämt mig. du skulle få rosen jag hade med mig.
jag sa ditt namn och du vände dig om. jag pratade med dig med min hesa röst och du hörde knappt vad jag sa. jag log och sa: här, du får den här. du tittade på rosen och sken upp och sa: taack! va snällt, då får du en sån här av mig! *kram* jag kunde inte sluta skaka. jag blev åter igen lycklig över denna dagen och skuttade av glädje,
lisa kommer springandes och säger: "Måns ska till täby på onsdag! jag måste dit!"
lika fort som hon kom var hon borta igen och jag blev nervös. jag vände mig förskräckt om och letade efter dig, jag ser dig vara påväg bortåt och jag springer mot dig och ropar :
Tom, Tom! ska du med till täby på onsdag?
"nää, det ska jag inte.."
va synd, annars hade jag självklart kommit dit!
"jaa, gör det! åk hem och vila upp rösten nu!"
va?!
"åk hem och vila upp rösten nu!"
 jaa det ska jag! 

jag sprang iväg och var jättelycklig. dagarna gick och jag var helt besatt. letade efter dig typ vart jag än gick och så var den historien om hur jag mötte denna vackra man slut. tack för den dagen tjejer, tack för att jag fick chansen att möta denna underbara mannen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0