jullov

nu är det äntligen jullov och det kommer hända så mkt skoj nu på lovet :)
21 december - kanske åka in till stan och hjälpa till på SEB och så ska jag sooova!
22 december - åka och handla kläder med mammsen, mormor betalar, tror jag ;)
23 december - bara vara hemma hos mamma och typ "umgås" .....
24 december - äntligen julafton! få massa julklappar och först vara hos mamma sen åka hem igen.
25 december - kommer inte kunna göra nåt på hela dagen, kommer vara för nervös. teater på kvällen med pappsen och åsa, ska se Emils jul i lönneberga 18.00.
26 december - kommer vara typ jätteglad för gårdagen och vara nervös för vad som komma skall, teater igen klockan 16 00 med daniella :)
27 december - likadant, överlycklig säkert :) och så ska jag gå på teater igen, denna gången med linn klockan 16.00 :)
28 december - den stora dagen :) johanna kommer förhoppningsvis hit! hon måste det, och så ska vi gå på teater, vi sitter på första raden i mitten, och det ska bli så roligt :) saknar johanna ju :D <3 kommer vara överlycklig resten av dagen, och johanna kommer kanske vara kvar eller nåt, får se hur dagen blir.
29 december- 8 januari - jag vet inte vad jag ska göra.. några idéer? :D

det där är typ mitt lov i helhet ;)
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0