lista

Vad heter du: Erika

Var bor du: nacka

Trivs du där: yesbox

Brukar du läsa horoskop: näjje

Har du körkort: nope, men har moppe :D

Favoritdjur: strutsar.

Festar du mycket: nej

Sprit, cider, vin eller öl:  cider
Brukar du bli för full: nope, totalnykter
Antal kuddar i sängen: 3, och några "prydnadskuddar" så, 7 st

Äger du ett busskort: yes, från skolan :D bor en hållplats ifrån :D

Vad åt du till frukost: ingenting :/
Har du haft sex idag: nope

Nästa mål i ditt liv: hmm massor, carro vet ;)

Hur svarar du i mobilen: beror på vem som ringer, men oftast hej
Antal timmar sömn inatt: kanske 6-7 timmar?

Sov du ensam: japp

Din hobby: mycket olika

Vad är det för veckodag?: torsdag

Vad åt du senast: lite lunch

Vem fick du sms av senast: cicci <3
Vem ringde dig senast: nån Arne

Godaste ölen du druckit: venne

Vilka hårfärger har du haft: hmm, min vanliga, brunt, blond, kanske nån mera?

Vad såg du senast på TV: kalle anka i skolan, kollade vet jag inte om jag gjorde, men den va på iaf.

Vad läser du för bok just nu: hmm, ingen vad jag vet om.

Längd: 170

Skostorlek: 38-39

Hårfärg: ljusbrunt typ

Är du kär i någon: njaa, typ.

Vad gör du om ett år: är ett år äldre bla.
Önskar du att du bodde någon annanstans: njaa, ganska nöjd.

Dricker du: inte sprit. annars mjölk!

Vilken parfym använder du: ralph lauren

Vilka skor använder du: mina nya och mina le coq

Dagens klädsel: blå tunika, jeans, bruna skor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0