lördag

hejsan hoppsan, har inte skrivit på några dagar.. varit lite sisådär.. har bla. vart förkyld och mkt har hänt...
tex. så har erik, mattias och danny gått och bildat ett band.. kan bli intressant och se vad detta leder till! sålänge jonas och killarna är kvar  och spelar med dom så är det helt upp till erik vad han vill göra!
jag var ute i stallet igår och hade en lite (stor) häst som hette ureda.. aldrig ridit, men det var sjukt roligt :) lite halvkrånglig för hon har absolut ingen aning om vart hon ska göra av sina långa ben när det gäller bommar :D och idag tog jag en tur till stallet också, vaknade gick upp, åsa kommer och frågar, vill du rida idag? javisst säger jag och tar på mig ridkläder och vi åker iväg, fick gullan idag, superhästen ;D anmälde mig också till blåbärshoppning, hoppas jag får gullan dåra :D egentligen vet jag inte vem jag vill ha, men efter denna hääärliga lektion på gullan kändes valet ganska säkert :)

nu ska jag strax gå och sova och hoppas på att förkylningen blir bättre för imorn väntar en stor dag! först ska jag till stallet, sen ska jag åka ut till ingarö med min kära klass och bo där tills på tisdag, ska bli ganska mys så jag känner på mig att jag kan behöva denna sömn jag vill ha inatt!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0