nyårsaftonen

tjena!
nu är äntligen nyårsaftonen här och det nya året kan börja tkr jag!

jag hoppas på att göra mkt roliga grejer 2008 som jag inte gjorde 2007,
har aldrig haft ett nyårslöfte förut, och om jag skulle haft det så skulle jag inte kunnat hålla det.
men i år ska jag ta det stora stegen och skaffa några jag verkligen vet och vill ska hålla!

jag ska tex  ;

¤ åka på konserter runt om i landet!
¤ träffa jonas så ofta som möjligt!
¤ träffa tom så ofta som möjligt!
¤ försöka lära ebba eller vito agility
¤ tjäna pengar på något sätt så jag har råd med alla resorna.
¤ lära mig spela gitarr. vill kunna mama i'm comin' home!


förhoppningsvis ska detta kunna gå att hålla,
akta dig du jonas, 2008 blir ett år du kommer se mkt av mig! :)

hoppas alla får en bra nyårsafton!

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: helle

HELLE SKA LÄRA ERRI SPELA GURA :)

2008-01-01 @ 16:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0