skolan

tjosan hoppsan, nu sitter jag i skolan och har slutat.. väntar på att luciaträningen ska börja.. :P trött är man verkligen! har snackat hos syo i nästan 50 minuter och mitt jävla gymn. val.. vet absolut inte vilket gymnasium jag vill gå på men har några idéer på inriktiningar iaf.. känns lite bättre än att inte veta någonting..
haha på sista lektionen hade vi skoj :D vi hade vikarie och klassen var verkligen HEEELT störd idag.. värre än vanligt! ofattbart! haha vi skulle bara kolla på en liten film, men crazy som vi är kunde vi varken sitta stilla eller hålla käften. så vikarien blev ju lagom glad och fick nästan depressionsångest xD det var roligt, tur att jag fick gå en halvtimme tidigare för att snacka med syo haha.. men hennes röst är ju lagom skoj att lyssna på.. haha

hoppas dagarna blir bättre.. för snart är det 8:e december och jag ska träffa PUDDINGEN finally.. har inte träffat snubben på nästan två månader :S sjuuukt länge! hur kunde jag överleva från 9:e Juni till 18:e Augusti?! OFATTBART?! tack mammsen och teddan för skjutsen till dalarna :) amazing! puddingen typ kände igen mig, eller så var han bara glad över skylten, hoppas på det första ;) haha men söt som han alltid är så typ blinkade han och var otroligt gullig och var skitstolt över sin skylt :) iiishk! äntligen får jag träffa honom igen, hoppas han ser mig och typ i pausen att jag får träffa honom, hoppas på det bästa! :) jag ska vara där typ två timmar innan det börjar och så se om man kan höra något vackert gitarrsolo? hoppas det!

nu ska jag kila vidare från internet och gå in på andra skojiga sidor. byebye , pusss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0