yaoo

jag bara älskar låtar med bra texter! haha :D bara så ni vet liksom
ajuste, fan kom på att jag måste söka efter den där låten, så jag finner citatet :D men jag venne va låten heter :p haha smaaart :D haha hoppas jag hittar ;D
bööög, kommer fan inte ihåg vad jag kom på för tyyp nio timmar sen, men whatta fuck, får hitta någon annan bra text :) haha

hittade en elvis låt.. gjorde om lite, men fint :)

And when you smile the world is brighter
You touch my hand and I am a queen
Your love to me is worth a fortune
Your love for me is everything

och en westlife-låt såklart :D

It's you in the morning
It's you in the night
A beautiful angel came down
To light up my life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0