ånej

åjo, nu är ensamheten slut!
jag har vart ensam hemma en vecka nu, bara chillat, tagit hand om vovvarna och allt sånt mys som man kan göra när man är själv och inte tänka på någon annan, men ack... nu är denna härligheten slut och dom kommer hem ikväll igen, om två timmar kanske. hmm jag tror jag är hungrig, middag låter bra?
jag trivs bättre här, vid datan och lyssnar på musik, kollar bilder och sånt...  visst blir man lite avis, men jag överlever ändå!

ajuste, typ SO prov imorn XD haha ooops, hoppas det går bra iaf ;) fick hjälp av min 9åriga granne idag, han kan verkligen allting, så jag fick kolla lite på hans karta när jag ändå var där och var social. haha, hans lillasyster är den skönaste! vi råkade ta sönder deras gunga, ooops, och skön som hon är så ville hon gunga vidare! och så plankan gick av och jag vet inte vad! allt sjukt hände, och så va hon galen så ba: kom igen så kan jag få gunga vidare! det spelar ingen roll om den går sönder! det är bara roligt! jag höll på att dööö, trevlig eftermiddag.
när jag kom hem hade dom jävla hundarna bitit sönder mina lurar till telefonen, jag ville döda dom, aah, tvätta dom lite och så fick dom sitta på badrummet i typ en kvart eller något, härligt utan dom ;) sen kom jag på att jag kan ju ha andra lurar, för bara ena luren gick sönder, så man kan ju byta den! bäst för hundarna det!
jag såg även att en viss hund har bitit sönder blomman i vardagsrummet! *aah*  skönt att slippa ta hand om dom mera!

aja, mat var det ja, puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0