hemma igen!

hej allihopa! nu är jag äntligen tillbaka efter en härlig tid i valencia med min UNDERBARA klass!
vi har chillat, druckit lite, solat och bara spenderat tid med varandra!

kan berätta mer om resan sen, har en bra grej som jag skrev i skolan idag, kan kopiera det och lägga till lite "juicy" details som lärare inte får veta om!


om ni vill se URSNYGGA bilder från våran resa, kan ni kolla mina album på facebook!  heter Erika Engström. om ni inte kan se så är det bara att skapa relation så löser sig allting! :)

skriver om veckan imorn!  puss o kram
förresten, vi träffade skönaste människorna på vägen hem! urtrevliga och så :) väldigt bra på att övertala! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0