länge sen

tjosan, det var ett tag sen jag skrev. har inte orkat bara.
igår fyllde eriken år, så jag maila han idag och han svarade och tackade så mkt.
iaf... dagen spenderades i skolan, tråk som vanligt... efter skolan åkte jag och lisa till orminge, sen mötte vi upp andy på bussen och åkte till stan, åkte till t-centralen och gick sedan genom kungsan ner till den lilla hamnen och köpte glass och satte oss på kanten, det var vårmysigt. andy åt två stora dajm glassar, hann äta upp båda innan jag blev kvar med halva min dajm... tokigt!
mobbade lisa lite, förlåt pluttis :) , gick sedan tillbaka till slussen... jag ville ha en mcflurry, är ju extrapris på såna nuförtiden.. :P så när vi kom till donken i slussen, fan glassmaskinen va trasig, inget funka! fan då, fick ta en paaaj istället, den va vaarm, men god ändå.
tog bussen hem, sa hej då till andy och bytte buss hem till mig, gick av och gick hem för att äta mat, den var verkligen jättegod! super super super god :)
dataaa, droga mera MONDE YEUX, super bra band, robbilaynens band förövrigt. sök på dom på myspace! helskumma texter och asballt sound! me like! :) får väl gå på någon spelning och träffa robin igen, aja :D

nu ska jag nog hoppa in i duschen en snabbis, sen soovaaa.
vi hörs nog snart, om inte annat efter helgen. garanterat! :)

;;; jag älskar min säng ;;;

Kommentarer
Postat av: Carro

nu har jag sätt den här rukriken 10 gånger när jag väntar på att ditt senaste inlägg ska komma upp. SEEEGOO!

2008-04-27 @ 21:11:16
URL: http://carrosfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0