du är det bästa jag vet.

dom spela i huddinge, klockan ett. jag kom framför scenen 12.59 och fick ganska bra plats. :P
jonas såg mig inte, men han typ letade och kollade på alla i publiken och sånt,
och sen efter ett tag såg han mig och blev liksom överraskad ut och log mot mig och sen va giget skitbra,
och så sa brolle nåt skoj, sdå jag log och tittade på jonas, så vinkade han med huvet mot mig och log iaf,
lite ögonkontakt under Det är hon och sen efter så gick jag bak, han hade gått till nåt hus,
sen kom han ut och gick mot mig och ba: heej, hur är det? *kram* och så han ba: jag kommer snart!
jag måste hämta en grej annars kommer jag glömma det! jag ba: okej,

så ringde jag Flaj för hon ville snacka med honom så hon ba: när kommer han tillbaka då?
jag ba: han kommer nu, hejdå. så kommer jonas mot mig och jag sträcker telefonen till honom och innan han ser det så ba: hur är det med dig då? hur är det med allt? jag ba: det är bra, men här! han ba: vem är det här? jag ba: det är flaj!
han ba: aha, okej. heej? så fråga hon typ va han gjorde och han ba: jag står här med erika...
hon ba: vänta! och han ba: okej... sen ba: hallå? hallå? så kom hon tillbaka, så snacka dom lite

sen så visade jag att jag hade honom som bakgrundsbild på telen, och han skrev på t-shirten och så frågade jag om han skulle till rättvik ikväll, och det skulle han så jag frågade: vart ligger det då? han ba: dalarna, typ falun, borlänge, mora och sånt.. tror jag...typ när någonstans... jag ba: men det låter ju bra.. där någonstans


och så skulle vi ta kort, så jag ba: håll! så gav jag honom kameran, och han tittade på den, och så ba: ska jag ta kort också då eller? jag ba: visst. sen satte jag på kameran för han fatta inte sen så tog vi kort,
och jag ba: du ska med till sandviken eller hur? han ba: jaa, den 20 eller hur?
jag ba: japp, vi ses då! han ba: jaa det gör vi! ha det bra.. så jag ba: *kraam* så kramades vi och han kilade iväg



lite konstigt från konversationen med #elen :) men det är dagen i stora drag.
jonas är så bra <3


Kommentarer
Postat av: Helle

får ja följa me till sandviken :O

dom spelar bandy där hahah :D <3

2008-09-01 @ 18:45:14
URL: http://livetenligthelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0