hahahahaha!

hahaha tack för tipsen sötnosen, och sånt.
diss tkr vi iiintee om!


Flaj underhåller mig nu via facebook chat, det är bra! haha vi läser igenom EMD's gästbok haha FYFAN va roligt! HAHAHAHA

"jag spelade er skiva på mitt kalas"

HAHAHAHAHA oj va jag är glad idag då. ojojooooj


kolla även in EMD's hemsida! HAHA snyggaste bilden! haha hoppas bäbi kollar in den och hör av sig sen!
han är feta söt på den! (: <333

NU ÄR DET SÄKERT MAT SNART OCH JAG ÄR LITE HUNGRIG!
ska se om dom gör sallad...! jag är salladomaan nuuu :O OJOJOJ xD

Kommentarer
Postat av: Helle

vi får sy tillsammans :D typ väärsta studion.

å virka! :D har du virkat nåt på senaste tidne:)

loooooveeeee

2008-08-07 @ 09:27:26
URL: http://livetenligthelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0