hahahahhahahahaha!!!

ikväll har jag haft världens roligaste lördag. verkligen! HAHA
jaja, iaf började med mat på gatan, såkallad gatufest. andreas var jobbig som förut... fick ingen plats! :O
haha iaf, åt maten, kilade hem vid åtta. kollade på sing-a-long. järvheden, snygging, hans lag vann 8) najs.

fram och tillbaka från tvn till datan.
min hals är fortfarande ceeepeee, jobbigt! idag mådde jag inge bra för övrigt... lagom kul!
jaja, sen så har jag bara chillat!
vid tio eller nåt, hämtade jag tyget jag köpte igår och gick och ritade och klippte och grejer. försökte hitta symaskin. den är borta... så får väl sy imorn eller nåt. iallafall.

finns INGET bra program på tv. eller iaf inte på normala kanaler som typ femman, trean.... så jag har kollat på BARNPROGRAM!
skojja inte att det är bra liksom! :D Johnny Bravo såg jag på för någon timme sen! sjukt bra (: i love it :D
och lite Flinta...
och säkert minst 10 program till... och jag hade typ sett minst hälften av alla avsnitt 8)
vaddå, man ska vara barn så länge man kan!!!!

så denna kvällen har jag levt på barnprogram... och det jag har ätit massa av är russin!
i förra veckan eller nåt hade vi en full russin paket, den åt jag upp på tre kvällar innan jag somnade 8)
öppnade en ny för några dagar sen och den är nästan slut och jag har knappt vart hemma och käkat...
oj va gott det är! ska nog börja leva på russin tror jag. hoppas man inte blir dålig i magen eller nåt...
skulle inte vara så skoj kanske! :O
jaja, nu ska jag återgå till tv:n och käka upp resten av russina... det är inte så mkt kvar. ska kanske spara lite till kvällen.
eller förresten, resten av natten. tills jag går till säng helt enkelt!

och nu är det bara 8 ½ dagar kvar tills skolan börjar. fyfan.
jag minns det som igår när jag gick ut ur skolan och när jag stod utanför och sa hej då till andy och han skulle gå åt andra hållet. då brast det totalt. då insåg jag att det typ var slutet för denna skolan. iaf för min del. inte skolans...
oj va tiden går fort. två månader tillbaka. eller 1 år och två månader. då var jag hemma hos emelie efter ha spenderat kvällen på en konsert ute på Djurö.
oj vad glad jag är över detta. tänk utan de tre första konserterna, hade jag vart där jag är idag? hade jonas betytt så mycket?! svårt att tro...
om jag inte hade sett honom på hela sommarn, och sen åkt till insjön. hur hade det varit då. hade någonting vart sig likt?!
troligen inte. jag är glad över det jag har och det som hänt.

barnprogram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0