yo

tjena hoppsan! jag har inte skrivit på några dagar, men jag har haft fullt upp!
jag började skolan i tisdags, pirrigt men ändå roligt!
i måndags pratade jag med jonas på facebook, tack... han fick mig att lugna mig så jag var verkligen pepp på tisdagen!
igår var vi i skolan och gjorde typ ingenting, det var typ jättetråkigt, slutade tio i tre och åkte iaf med några hemåt och sen var jag hemma vid halv fyra. iallafall, det här kommer att gå bra :) alla verkar najs :D

idag var vi och bowlade vid mariatorget. jag var sämst... typ (a) kanske någon som va sämre,
men det gick cepedåligt och dom andra i mitt lag fuskade... tyckte jag xD
sedan vidare till zinken, åt och lekte lekar och sånt.
bara för att TDE är "geeks" som dom kallade det xD
höhö.
nu har jag ätit och är supermätt i magen. AJ
sen om typ en timme bär det av till stallet. hoppas verkligen att det går bättre idag! annars tänker jag nästan sluta.
pasta på det.

jag hoppas att du berättar snart också, förjävligt nyfiken! och du vet det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0