fridays regular shit.

tjooo,  sitter hemma hos jossan och chillar galeeet! :) (höll på  att skriva jonas, och det hade vart naajs :) )

dagen började med syslöjd och jag total äger alla! såklart.
spec. jossan hon är typ sääämst av alla andra! eller nej förresten, det är nog björn som lyckades krångla till det riktigt ordentligt för sig så han fick göra om det, stackarn. men så går det när man är nybörjare!

tänka sig, det är najs! :D ledig på måndag :D naajs :P
lilla jossan ska på liten ferrelerre idag, kul för henne , hoppas hon blir jättepackad och får tår i.. hrm.. ska inte gå in på några detaljer.

nu över till något annat ;) jag är trött, så jag skriver inte meeer :D maybe later eftersom pelliz klagar på att jag aldrig skriver, men jag skriver helst när jag har eller ska träffa jonas, och nuförtiden.. eller på två månader, har jag inte träffat honom!

för två månader sen var det lördag och jag skuttade och var lycklig! eller jag kanske satt stilla och stirrade på älsklingen när han spelade gura, och var lycklig,. två månader går snabbt. en månad kvar till marie konserten :D jag SKAAA gå! annars dödar jag någon, jossan ligger lite i farozonen!

BYEE BIAAATCHES !
jouuwsan says : hey ho let's fucking go!





btw, andy och patrik var här förut och spelade guitar hero med oss :D men dom blev utkickade vid typ halv tre :D sötisar blev slagna på privata ägodelar och hade "sex" , nooot. HAHAHAHA BIAATCH!
( btw. jag är på helt ceeepeeeee humöööör todaaay :D  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0