håll tummarna, jag behöver all tur jag möjligen kan få.

sjukt nervös, jag vill bara få det där mailet. sjukt glad skulle jag bli då!

har lov nu iaf, hemma och segar typ varje dag, imorn ska jag träffa lisa först! (<33) och sedan ska vi knalla runt på stan för att sedan möta emelie och matilda :) vi ska hem till matilda och mysa för hennes papi är inte hemma :)
ska bli sjukt roligt att umgås alla fyra igen, träffades allihopa senast på allsången i somras! :O fattar det inte, och har inte träffat matilda sen i september :S usch, jobbigt,
men imorn tar vi igen för alla missade dagar! :) yeaash :D that rocks  ;) haha

vi hörs säkert lejter! <3

Kommentarer
Postat av: #elen

jag kan inte hjälpa att Curly Sue är skitbra (A)

2008-03-02 @ 13:00:22
URL: http://adifferentshade.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0