hola amigos

körde med en spansk rubrik för jag hade spanskaprov idag :) var typ enkelt :P hoppas det gick bra iaf :D

låång lunchrast, från kvart i tio till halv ett!
jag, lisa och jossan åkte till centrum för att sola solarium :D det var skojsi :) jossan blev ännu mera neger, och jag fick bara massa fräknar xD men iaf :D det var skoj :P

kom lite försent till gympan, men det gick bra iaf haha
hade sen matte sen var det bara att åka heem! :D

fick nyss en bulle av snälla brorsan och tog ett glas mjölk. JAG ÄLSKAR MJÖLK! aja, back to reality. milk is great!
jag ska kanske ge jonas ett mjölkpaket nästa gång vi ses, va tycks? jag önskar mig mjölk av honom, :D haha <3 härlig lättmjölk.

drömde om jonas inatt.. det var faktist en jobbig dröm, allt va typ cp och jag satt brevid jonas och grät.
kändes inte bra.

nu ska jag gå och virka mössor! E.M.D och jonas kommer bli såå glada! :) haha <3

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0