lördag morron.

shoo, vaknade för ett tag sen :D
hade en jätterolig dröm!
jag, helle, typ lisa och tessi tror jag, skulle åka till åre! så vi hade våran bil och helle körde dit.
vi kom typ dit och så åkte lisa och tessi skidor, så va massa folk från skolan där! och så iaf så körde jag och helle bilen upp för typ hela backen tills vi kom till en trappa, vi hoppade ur låste bilen och gick upp, när vi kom upp så gick vi en liten bil och det kom en mataffär typ, den stängde fem, och tydligen va erik, matte och danny där! surprise! så vi kom tillbaka efter ett tag, och dörren va öppen typ men det var mörkt, så vi gick in, så kände jag någon så kramade jag den, så tändes d typ så va d erik där :) så kramades vi och ba: har inte vi setts förut? joo det har vi, svarade jag. erik ba: var det i måndags när du kom hit? jag ba: ööh, nää ja kom hit typ idag eller igår :P haha så iaf så danny ville krama mig ba heej, så snacka jag me han, så titta matte fram bakom danny och ba: heej *kram* och så typ snacka vi massa, helle ba: kan du skriva? så skrev erik typ till dom xD haha och sen så iaf gick vi utanför, och så kom vi iaf till botten av backarna ;) haha och så skulle dom typ handla :) och matte ba: eftersom erik känner dig så kan jag stanna här utanför istället för att handla, jag vill också känna dig. och så försvann erik och danny typ , så snacka jag me matte och sen försvann han också, och så skulle dom köpa typ te och sånt xD söta, och sen så var dom helt borta ur drömmen typ, det var iaf jättemysiga detaljer som jag inte har skriviit ;) hahaha men iaf xD och sen så var helle och typ hela klassen där och massa andra från skolan, och så typ stod och posade och massa xD haha och sen så sa jag till helle:  shit vi måste hämta bilen!  så kom min kusin dit med sin moppe typ xD vet dock inte vem av dom ;) haha och sen så fanns det motorcyklar och sånt där, men iaf, eftersom helle hade kört bilen, så körde min kusin upp henne på moppen till bilen, sen körde hon ner den :P sen så tror jag erik kom tillbaka och så antingen tänkte jag att han körde bilen hela vägen hem eller så gjorde han det ;) haha sötis :)

det var en rolig dröm, tänk om jonas kunde vart med :) <33 hihi, nej det behöver han inte, jag klarar mig utan honom! hoppas jag :P haha iaf :D

nu är jag hungrig tror jag :D fast jag venne, hoppas jossan hade skojj på sin fest igår då ;) haha

bye!

juste, kom på att matte, när han och erik skrev en inköpslista, så signerade han min byxa! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0