lördag!

tjooo, var ett tag sen jag skrev, meen shit d same, jag har vart busy.
tex. igår så var jag på nacka gymn. och färgade håret :) blev typ nöööjd :)
och idag var jag först i stallet sen på vovveutställning, vovven kom bara tvåa, men han är finast ändå :) <3
har nu vart på bio med mor och bror, så nu kom jag hem typ nyss, såg national treasure igen :D den va naajs :) kändes kortare, kanske för att jag lekte med mobilen (A) oops.
men men, ska typ få beställa kläder imorn från hm! :D har bestämt typ massa nuu, så ringde jag pappa och han säger: SJÄLVKLART får du det! vi tar det imorn! *glad*
nice, vill ha massa nytt egentligen! :D najsie :D haha
ska bygga ihop nån låda till mammsen nuu, sååå...
vi hörs later! ska lyssna på mojje nu! såg han på tv imorse förresten! *kääär* (A)


see ya. kommer aknske bild på nya frillan. kolla annars. HÄÄÄR

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0