tired of this shit.

återanvänder en gammal rubrik.

jag orkar verkligen inte mera. att jag känner så här för dig, det är helt sjukt! jag fattar inte, jag låtsas bli sur på dig, men det gör inte saken bättre, jag blir bara ledsen och blir i någon slags depressionsfas. du var min förebild, min största förebild. orsaken till att försöka spela gitarr var du, du gav mig inspritation. allt jag vill är att se dig igen, ge dig en kram. jag kan inte förstå att det redan har gått två jävla månader sen vi sågs. jag fattar verkligen inte, hur kan tiden gå så fort?! om en månad, kan jag se dig om jag vill.. men jag tror att jag har tappat lusten. jag vill så jävla gärna träffa dig, men jag känner mig så taskig, så beroende av dig så jag mår dåligt. jag vill bara glömma dig, men det kommer jag aldrig göra. det vet jag!

jag kommer aldrig glömma dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0