tisdag.

sjukt seg tisdag, nationella prov, gick förhoppningsvis bra!

dagen gick igenom, slutade 15.20, gick till bussen med lisa och hade sällis med andy, bussen kom, lisa skulle krama andy hejdå och han höll fast henne,
jag gick mot bussen iaf, tanten stängde dörren, så jag sket i det, och bussen åkte och andy släppte lisa, jag tog fram musik och gick omväg medans andy och lisa gick, jag gick ifrån dom och var  "sur" lisa gick själv efter andy lämnat henne och jag gick in i centrum, lisa är konstig och fattar inte att man kan gömma sig? :P

gick till centrum, kollade massa, gick och hämtade pengar, gick till konsum igen och köpte grejer, lisa sprang till bussen och jag betalade och tog sen 48an hem. datan väntade och jag var trött. snackade med carro, snäll xD

åt mat, inte gott, blev sur och gick in på mitt rum, nu drogar jag mojje, så jävla härlig snubbe! måste på konsert i sommar! robin, häng på honom vettja!

just nu: solskydd 93.
mysig låt, så jävla söta texter. :) lööööv it <3 :)

jag saknar min lilla jonas. överraskad? nää, inte jag heller!

btw, fått tandställning på andra sidan, gör lite ont att äta, men wtf, klarar mig nog, i always do.
                                           hur ska jag överleva tre månader?!
jag bara undrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0