trött

hejsan hoppsan alla glada!

klockan är snart halv tio och jag är trött?  jag vill hoppa in i duschen också, innan det blir alldeles för sent. så man är pigg och fräsh till imorn. den lilla skoldagen man har. två lektioner, slöjd och typ en lektion till, ska måla i rummet breve matsalen med flummiga sebbe, andy, jouwsan and robbish. även hon sofia ska typ vara med.
blir nog roligt :)

sitter och diskuterar med hellish vad jag skall ha för nya kläder imorn, hmm... vilken tröjja?!?
måste på shoppingrunda... igen (A)
men det blir nog några byxor och mina nya shoes och vitt linne och mina vita dödskalletröjja som pellis just nu har men tar med den imorn! tackar :) haha

   me like mina nya shoes som jag köpte med pellis igår, 10 % off för en liten vit fläckish som knappt syns, ja tackar ja tackar! :)

nu ska jag duscha! måste vara lite snäll mot brodern som vill ha min internetsladd! jag ska ta tillbaka den imorn iaf :) haha


GOD NATT!

förresten :S jag saknar jonasen
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0