trött

tjoo :) igår var jag i skolan, och åkte sedan till stan med carro, vick och linnea :) det var skoj, vi flumma och letade efter roliga grejer :)
när vi fikade tog linnea den stora chansen att skämma ut sig själv, så hon stoppade sugrör i munnen, och andra änden i näsan, och blåste till! det var roligt, hon glömde bort sig och råkade stoppa den delen hon hade i näsan i munnen, inte så trevligt kanske xD
sen skulle jag till sickla för att möta far och bror för vi skulle äta, men dum som jag är så tog jag 442, så jag åkte till skvaltan och gick från ica maxi till ok q8 och byggole och väntade på dom, gick in på msn och såg att carro hette att konserten var inställd! jag blev jättelessen, och tänkte, när fan ska jag få träffa jonas då egentligen?! är det ödet, ska jag inte få träffa honom igen?  hoppas verkligne inte att det är så. bejbi, saknar dej <3

hoppade iaf in i bilen och åkte till sickla och åt mat, det var gottis, åkte hemåt, hoppade av vid vickan och ringde på, vickan ringer och säger, vi är inte hemma än, så gå och möt oss xD precis då kommer hennes mamma och öppnar och jag går in, sen snackar jag klart med vick och sen så springer jag typ mot skolan och möter dom :) går hem till vick igen och går ner på hennes rum och flummar lite :) efter typ nån timme så går vi och möter bob också :) även kallad robban :D och så kommer han dit och vi flummar mera, sen var carro tuvngen att gå hem, så hon sprang till bussen vid halv elva typ, och vid elva åker bob också hem, för han skulle upp sex idag, och så då kollade jag vick och linnea på en film, chasing papi hette den,
se den inte! den var jättedålig och var svår att hänga med i, helt konstig. en kille som hade tre tjejer i olika städer.
slutade med att dom tre blev typ bästisar och alla tre dumpade killen. konstig film och slutet kunde man fatta typ från början.
sen iaf, ringde brorsan och han kom och hämtade mig vid halv ett för jag fick inte gå dom typ 50 meter hem till mig , kanske 100 då, men iaf, skönt att åka varm bil hem :) gick in och la mig, kollade vänner och sov.

idag va jag i stallet :) fick en häst som hette Carolina, hon va typ nästan ny och kunde knappt någonting, skitnervös innan verkligen, och sen gick det bara bättre och bättre :) jag tror jag kommer gilla den hästen!
efteråt så sa typ alla i gruppen att jag var jätteduktig och att det såg jättebra ut! det är alltid roligt att höra, speciellt när man har en sån häst och man aldrig har haft den förut. roligt roligt :)
nu ska jag nog snart duscha, luktar häst så det stinker om det.
see ya later. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0