världens sämsta dag.

jag hatar måndagar. speciellt såna man mår skit på!

började med att vakna typ när pappa skulle iväg, somnade om, helle ringde och väckte mig.. sov lite till och sen gick jag upp när pappa kom hem igen, fixade mig och åkte och hämtade helle och sen till velamsund. skulle dit med klassen och göra någon jävlaklimatgrej som ingen tog seriös. började gå till bussen, halvvägs insåg jag att vi inte skulle hinna, pappa kom och hämtade oss och körde oss till skolan igen.
hade lunch, svenska, no och lite so, sen bar det av till tandläkarn.. satte på nån jävla grej på andra sidan. jag orkar inte. kom dit en halvtimme för tidigt, åkte till orminge och handlade, hälsade på linn, åkte hem och satte mig vid datan och mådde typ skit, ont i huvet och magen hela dagen, och var bara allmänt lessen. åt mat, blev ännu mer ledsen och tänkte bara på en person, gissa vem liksom? grät lite, men av skratt.. och så gick tillbaka till datan, och här är jag.. vill egentligen kolla på NEXT som går på MTV nu, men det är bara 4 mintuer kvar, och jag sa 10 över att jag skulle kolla, så det sket sig.
kollade på han och erik på tvn, kollade även lite tom och måns och joan.. blev alldeles nostalgisk (vet inte riktigt vad det betyder, men känns som att det passar) måste verkligen ha en alvedon nu,
allting bara skiter sig. jag saknar dig, kan inte fatta att det redan har gått 58 dagar sen jag träffade dig, JAG SAKNAR DIG! skulle träffat dig igår, men allting sket sig där också, jag ska till nyköping! shiet. tre månader utan dig, det går nog inte. inte efter vad jag har gått igenom sen augusti.
jag känner mig.. helt jävla tom utan att träffa dig på så här länge..



förlåt.förlåt.förlåt.förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0