volvo.

tjosan, igår var en bra dag, sov hos helle först, gick upp sju och kilade sedan till skolan.
seg skoldag, gick ändå fort, väntade på vickan och carro, åkte till stan och kollade på bio med alla tjejerna, såg National treasure, skitsööt killen juu :) haha stackarn :p

kom hem, gick på toa, tio minuter efter, åkte till carro och vickan och hämtade dom, åkte till volvo där E.M skulle vara :D danny va ju på let'sie dancy  så han va inte med

iaf, kvällen började med linda bengtzing och alla småtjejer var glada xD sedan snacka dom MASSA! och sen vare carola, och när hon va klar sprang vi till lilla scenen, så kom typ popkids, och en överraskning! DANIEL KARLSSON! Kaptenen själv liksom! myyss :) snacka med han efter,  fick en : "kram på dig erika från kapten! daniel karlsson" fick en kram och så tog vi kort :) vickan skutta in i bilden :D haha söt :)

sprang till stora scenen igen och där kom erik och matte bland folket och gick upp på scenen, erik körde en låt, sen matte, sen erik sen erik och matte :) all for love liksom :) köpte singeln innan och ställde mig sedan i kön, vickan och carro var brevid :) tog lite kort :P haha jag tog på mig erik-tröjan ovanpå som han har signerat förut, och så när det nästan var jag, kollade han upp på mig och pekade och ba: vad är det där för tröja? :) och sen kollade matte upp på mig och typ ba: det är ju du, erik och typ log :)  och sen så skrev matte på min singel ba: till erika och frågade som vanligt, med c eller k,  han skrev och erik ba: vad är det där för bild egentligen?! och där har jag skrivit, jag: du har skrivit på baksidan också xD *vända sig om* aah, fan va snyggt, den längst ner va ju snyggast! aa :) så ba: då måste vi ju ha setts förut? eller hur? jag: aa typ i täby, norrköping, göteborg och sånt,
(glömde säga, heron, djurö, insjön, rix fm, så då blev jag arg på mig själv.)
han ba: okeej :) va roligt, så skrev han: Erik <3 och 4 ggr! och puss&kram
jag ba kan du skriva på min tröja också? såklart! så vände jag mig om och han skrev, råka rycka med armen på honom, han ba: oj då *skratt* och så srkrev han vidare, så trodde jag han va klar, så han ba: nejje! vänta! måste göra ett STOOOORT hjärta bara också, så skitsnyggt! så vände jag mig om och ba: kan jag få en kram också? :) men självklart! fick jag till svar och fick en mysig kram :)  och så ba: kan du hälsa jonas också från mig? :) men självklart kan jag göra det! han kommer bli jätteglad ju! :) tack :)
så kilade jag iväg, var glad och typ "kär" i erik igen, haha. sötis :) fortfarande dumma mig att jag inte sa alla andra ställena :@ bajsa. men men, han kommer väl känna igen mig som "jonasfan" efter sommarn hoppas jag ;) haha XD vem vet ;) haha

var i stallet imorse, sjukt trött. ska nog sova nu, eller iaf duscha eller nåt.
imorn bär det av till uppsala för att se snyggis spela gura :) myyys och träffa johanna såklart :) hihi,
måste beställa biljett ju också, får inte glömma det!

tack för igår Matte och Erik :) sötisaaar,
och vickan och carro som hängde med och diggade carola! ;) haha

puss o kram <33

Kommentarer
Postat av: helle

va bra att det blev bra! :D
jag var sjuukt trött igår..
middagen var inte klar förns 7 XD
så hade nog ändå inte hunnit ;)
hihi
pussss

2008-02-02 @ 21:24:57
URL: http://livetenligthelle.blogg.se
Postat av: Carro

kulisch, jag vill oxå träffa dom

2008-02-02 @ 22:38:19
URL: http://carropiiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0