<3

låten från min absoluta favorit film är på radion just nu.
imorn när jag kommer till mamma så ska jag kolla på filmen och låna hem den! ska kolla på den skitmkt, har inte sett den på skitlänge. måste se!  rekommenderas verkligen!

A Night At The Roxbury

typ bästa filmen någonsin! i love it :D

tillbaka till något annat. såg lite på let's dance, tycker synd om danny, han hade jätteont men dansade ändå, starkt jobbat! tycker sjukt synd om dig, hoppas det går bra iaf.

älsklingen jonas bor själv.. eller kanske med e..... vem vet? men iaf så bor lilla knut själv i sundbyberg nu. varför vill han bo så långt bort? kanske inte är långt.. men iaf, vad vet jag.


i don't want to feel this way, but you make me 'happy' <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0