ännu en dag.

<3  <3



imorse var verkligen en sån morgon som jag inte orkade någonting på.. allt var fel och jag ville ingenting. jag blev sur på att alla var ivägen och kom och tänkte på honoom, han som alltid får mig på så bra humör. så jag började gråta. jag saknar honom verkligen. ena stunden var jag ledsen och saknade honom, men nästa vändes allt och jag blev sur på honom också, om inte han fanns så skulle jag vart mkt lyckligare tror jag. men ändå inte, han får mig på bra humör och tänka på alla bra minnen. jag vill bara skrika ut alla känslor. jag vill inte mera.


allt blir värre och värre.

det känns som om jag inte har någon familj kvar längre.. allt faller isär. vill ha det tillbaka.. nästan allt iallafall.


"i still love you even when i say i don't"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0