depp.

nu känner jag mig verkligen depp..
allting är så jobbigt, kom nyss fram till att man ska välja gymnasie snart. fan asså jag vet verkligen inte vad jag vill gå för linje, inte ens vilken/vilka skolor jag kan tänka mig att gå på :S

jag orkar inte. kan inte bara allting vara som det är. måste man bestämma vad man vill göra resten av sitt liv, när man är 15 år liksom. hur ska man klara det? har ingen jävla fucking aning.

gaash, mår ju inte mkt bättre av det där heller.. blir sjukt lessen men ändå så sjukt glad när jag ser att du är lycklig. det känns som om du förändras mitt framför mina ögon. jag vill ha dig som du va. den personen du var för några månader sen. 


i miss you.






 [but i still love you, for who you are]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0