GOTT NYTT ÅR!

äntligen! äntligen är det ett nytt år! fan va härligt. 2008 är äntligen här! i början kommer man säga fel och den närmsta månaden iaf så kommer man höra: "oj juste, det är ju 2008 nu" och "hallå! det är inte 2007 det är 2008 nu"
jobbigt läge, men så är det. :)

någon som har något nyårslöfte?
jag har kommit på nyss att jag vill lära mig spela mama i'm comin' home på gura! så när jag träffar jonas ba: ähm.. jag kan faktist den! så kan jag spela typ hans favvolåt med honom :)

får se hur det blir med det dära. ska nog se till att skaffa guran först kanske?..
ska se om man möjligtvis på något himla sätt skulle kunna få gå på gitarr lektioner hos jonas? det hade verkligen vart najs liksom, typ sitta hemma hos honom, typ en halvtimme i veckan :) GÄRNA! skulle nog betala hur mkt som helst för det nästan. iaf typ 100-200 spänn per gång :D haha tänk om han skulle ställa upp ;) tjäna extra pengar liksom :D gärna för mig snyggis! :)

haha, vi hade skoj igår :) möhö..

haha snackar med andy just nu, och är typ mkt himla dryg (A) men whatta fuck, han får skylla sig själv! :)

hoppas alla hade en trevlig nyårsafton så ses vi 2008 :) eller i år kan man också säga. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0