najs

yummie! marängswiss, (hur fuck stavas det?) typ det godaste som finns.. känner mig dock onyttig, men whatta fuck, har gått runt i gamla stan idag, så då får man göra sånt hära.. tror jag..

har vart i stan först med lisa i två timmar och flummat, sen kom emelie också :) hade saknat henne. hade fan itne träffat henne på typ tre månader! sjukt, men det var mys och vi åkte till gamla stan och promenixade och sånt.
vid fem kom emelies boyfriend andré och hängde med oss ;) vi gick till kungsan och emelie och jag blev som småbarn när vi såg snön och var bara tvungna att leka lite i snön :) halkade lite och emelie ramlade i bajs, men vafan, är det skoj så är det. då kan inte ens lite hundskit stoppa oss!

lisa och jag skulle hem så vi drog oss mot t-banan och så lämnade dom oss där så åkte vi vidare :) flumma lite på tuben och sen så var vi plötsligt i slussen, jag hoppade av och sa hej då till lisan och gick mot bussen.
satte mig på 48:an som gick direkt hem, åt mat och blev supermätt.

bilder togs under dagen som blev väldigt fina! ;) haha

bye! btw. läskigt med typ 40+are som tar kort på en utanför donken. :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0