shopping :D

idag var najs, började med slöjd. blev bra, kom igång iaf.. alla frågade typ mig om hjälp :) lite kul, men ändå, tänk om det inte går lika bra den här terminen som förra.. och jag sänker mig... det hoppas jag vekrligen inte. jag tror inte jag kommer sänka mig iaf, om jag försöker och jobbar iaf, så vet ju pernilla vad jag kan göra med tanke på förra terminen. hoppas på det bästa.

skulle måla i typ rummet brevid matsalen, men så blev det icke, för ina kom inte, så vi fick sluta, men jobbigt läge, för jag skulle vänta på dom andra brudarna :) så jag gick upp, messade lite med robin, helle och carro.
carro och vickan var på väg tillbaka! yeay, hängde med dom, fotade lite. najs. sen slutade dom, vi gick och åt lunch. pannkakor. vickan och jag snodde två glassar :) haha suckers. gick runt i skolan, så ba: vi vill ha mera glass som vi kan kladda med! så jag och vick igen gick ner och jag tog en pannkaka! den var RIKTIGT god! haha lämnade brickan och vickan och jag tog en glass var :D skills :) så vi åt lite, tog lite glass och kletade på namos lås (A) det var inte jag förresten, vickan tog sin glass  och gjorde smileysar på skåpen :) det var roligt, när min glass nästan var slut så tryckte jag fast den på pelaren och så gled den, jättefint mästerverk tkr jag. såklart!

carro fick äntligen sluta sin musik och vi drog till kista, men vickan ville till solna, så det blev det. lite läskigt där, men skoj iaf. vi drog vidare för det var inte riktigt vår grej det där, solna liksom. njaa, inte riktigt ;) så det blev kista galleria och vi shoppade loss! ;) köpte ett dubbelpack Frank Dandy trosor för 99 spänn belive it or not, but that happened. så blev nog ganska nöjd med det, drog vidare hem och åt en underbart god middag, lasagne liksom, nice, ska nog äta det till frulle imorn! gooott asså! :D haha

jaha, men nu ska jag nog ta och sova.. ska upp tidigt imorn.. och om jag sitter vid msn brukar jag väl snacka med carro, lisa, robin och såna folk, men nu är bara lisa inne, så jag funtar på att kolla på let's dance grejen och sen sova. ganska najs vecka. kommer bli ännu najsigare på söndag :D och nästa vecka.

ajuste, vickan den fuskisen har åkt till Riga, eller imorn. men bajsa på henne för att hon fuskar. *blö*

nu börjar lets dance, puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0