sovmorgon!

fan va härligt med sovmorgon, vill ha det varje tisdag! börjar liksom halv elva idag! satte klockan på 8 idag så jag skulle kunna ta det riktigt segt imorse, men gick upp gjorde jag inte :P haha istället så stängde jag av klockan, som ringde efter var femte minut och när klockan var tio över nio gick jag upp och tog en dusch,

har klätt på mig och ska snart sminka mig. ska nog ta och äta något också.. tur att pappa är hemma, så jag kan åka tio minuter senare än vad jag behöver gå! najs najs, tack pappsen :)

bye.

" för vi är coola killar, coola gillar rock n' roll. ooooh, coola balla brillor, slappa hela dan! coola balla brillor, skala banan! coola balla brillor, glider vi genom dan! då är vi coola som, ooooooooh. "
BTW. Mojje äger! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0