tired of this shit.

sjukt trött.. ska nog skutta in i duschen snart, och ta en lång och härlig dusch, jag vill lära mig att duscha länge! hur jag än gör, så kan inte inte duscha längre än typ en kvart, från att jag går från mitt rum, och kommer tillbaka och typ tagit på mig nya kläder/pyjamas, så har det gått en kvart.. och när jag försökert duscha längre så blir d typ bara kortare.. sjukt. ska iaf ta en lång dusch idag! minst en kvart-20 minuter I duschen :D haha.

var iaf och åkte go-kart igår.. det var väl roligt och sånt.. men inte riktigt min grej, speciellt inte om man känner sig sjuk och har ont i huvudet. rekommenderas verkligen inte att åka då. hade iaf en huva på mig under hjälmen och fick typ andningsproblem. kände mig instäng och fick ännu mera ont i huvudet. blev typ rädd för det... och nästan skakade. och så åkte alla ivägen och så snabbt, och alla avgaser gick upp i skallen. efter ville jag ut därifrån så fort som möjligt, så jag sprang i förvägen till bilen och lyssnade på musik och försökte andas. åkte till donken, var inte hungrig så jag fick bara en milkshake. mådde verkligen inte bra.. kom hem så blev det lite bättre. men men.. go-kart asså.. inte riktigt min grej.. får väl se om nåt år eller två om det är roligare då, kanske för att jag aldrig har kört något fordon förut, förutom moppe iof.. men iaf.. tyckte det blev läskigt med tanke på huvudvärken och sånt..

imorgon börjar skolan igen :( har redan tröttnat efter fyra dagar. bara att ta till med nya tag och hoppas på att det blir bättre. sjukt lessen när man tänker på att det här är sista terminen med typ världens goaste klass. kommer verkligen sakna den!

längtar efter dig sötis, vi ses förhoppningsvis den 27:e.. allt för dig och lite till.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0