torsdag.

shajse vilken bra dag asså!
dagen började med engelska, satt och skrev om snygga dudes i australien och sånt. lagom roligt :) och sen så hade vi musik, tore tyckte jag var duktig och applåderade åt mig ;) haha hoppas det går bra :D haha XD
sen vare dax för läsning, försenade dit från musiken, och tomas var arg :D lunch med carr, hell och vick, det va skoj :) åt massa maaat :D
nästa lektion var med någon söt snubbe som hette John som gåt på myrsjö för ett antal år sedan, han snackade om någon maktgrej. fick en verkligen att tänka till. bra john! du fick våran klass att lyssna för en gångs skull. *duh*

vi slutade och så åkte jag hem och spela lite gitarr och åt mat och chilla vid datan och typ snackade med robin, :P
hörde en bil komma, så jag sprang ut och fick skjuts av brorsan :D Najsiii :D kom till skolan, labbade och fick småfolket att välja no.klass. hoppas jag.
känns så jävla jobbigt att vi ska lämna våran klass och våran lärare, och lämna över henne till några andra. sjukt sorgligt, men men, allting har sitt slut, även det allra bästa.

kom hem och åt och kollade på rockbjörnen, kom precis i tid till takida, snyggot syntes knappt ju :/ men men, jag vet att han var där, annars hade det inte låtit så fint ju :)  snackade vidare på msn. och nu är jag sjukt trött.

fick även reda på att nästa fredag kommer bli skoj :) måste bara planera med johanna nu hur vi ska göra nästa helg, najs kommer det iaf att bli! såklart. johannis and erris liksom, *duh*

datum att se fram emot närmsta tiden:
27 januari - globen typ.
1 februari - bil is all i can say.
3 februari - uppsala och träffa snyggo <3
8 mars - förhoppningsvis se snyggo i nyköping.

kommer säkert mera att se fram emot, tex. imorn, shopping med brudsen :D najs or what? jag vill ha mera pengar! fattar inte vart min femhundring har tagit vägen?... hmm... ska nog messa pappsen och fråga om han har fått den för att sätta in på kortet.. tror inte det... men iaf, vet inte vart den kan ha tagit vägen. har inte köpt något spec. sen jul?...

puss o kram iaf. ska sova nu, sjuuukt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0