trött efter en måndag i skolan.

uuusch, skolan började igen och imorse var jag sjukt trött.
gick iaf till skolan och dagen gick igenom, sakta men säkert. kände mig på bra humör så jag ville vara snäll och lånade ut mitt busskort till andy, han blidde glad :) haha iaf, slutade sen efter en no-lektion och så gick jag hem.
kom hem, tog ut ebbus och hon sprang såklart och hälsade på min fina kanin och sa lite hej sådära på eftermiddagskvisten. jag gick in och efter en liten stund kom ebba och skällde.
jag åt lite och kollade på tv och ebba låg på mig som vanligt, som en liten katt asså, shiiet.
höll på att somna, men det gjorde jag inte. ganska bra iaf tror jag.
middag, kassler och ris, bläsh, åt bara ris och sås. men men. mätt blev jag iaf.
gick in på mitt rum och snackade. usch fan. ingen bildläxa gjord idag heller :S får väl jobba hela eftermiddagen imorn med den då :/ fan jävla skit jag pallar inteeee..
dumma myspace. usch och fy.
gick iaf ner på toa och insåg att det stod en rolig bok där som jag började läsa, den heter: EN RIKTIG MAN. som ted fick av linn i julklapp! riktigt rolig bok faktist! tog med den upp för att läsa några bra tips innan jag somnar. låter som en bra idé tycker jag! haha ska ha sovmorgon imorn, börjar halv elva, ganska najs faktist, men funderar på att gå till engelskan iaf, och ta ledigt någon annan lektion.. men jag vet inte. känner inte för att göra allting själv på engelskan nu när jossan är sjuk. räcker med det på no.n faktist.

nästa helg kommer bli naaajs! för på fredag kommer johanna hit och vi ska kanske gå på genrepet av let's dance. skoj ska det bli, ska sedan iväg och kolla grabbarna spela och sedan bär det av hem till mig för sovning antar jag, har inte riktigt planerat allt som det ska. lördagen åker vi upp till uppsala hem till johanna och hennes fina stad! sover där och sen är den stora dagen kommen! söndag den 3 februari! då har nämligen marie picasso spelning i fina uppsala så jag ska såklart dit. nära och bra tkr jag. men tyvärr har inte johanna pengar, så jag kan inte gå på konserten, så vi ska vänta på jonas iaf :) blir nog roligt :D söten min, har inte träffat han sen, hmm.. 8 december! sjukt länge, saknar honom.
åker sedan hem själv till sthlm igen på kvällen och blir förhoppningsvis hämtad av mamma på centralen.

måste snacka mer med pappa om nyköping också, såklart jag vill gå på konsert med pojken också, så det blir nog det :) jag ska iaf få gå, får se om resten av the family går eftersom dom ska köra mig 8) najs.

nu ska jag sova och läsa mer i boken hur man blir en riktig man.

här kommer ett fint tips!
hur man blandar den perfekta cocktailen!
GÖR SÅ HÄR:
1. blanda en del vodka med två delar tomatjuice.
2. tillsätt några stänk wotcestersås och apelsinjuice. lägg i is.
3. garnera med blekselleri.

try it vettja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0