väsjöbacken.

tänk, tänk va rolig denna dag var.
började dagen med skolan, valde slöjd, yees fick syslöjd, synd att inte min gurohellis fick det också.. men iaf, så efter det, åkte jag, lisa, jossan och henke till andy och spelade guitar hero. skoj vare :D haha, lite bråk som vanligt.. men whatta fuck, skoj har vi ju iaf ;)

lisa och jag drog hem till henne och käkade en stund :) sen åkte vi till mig och fixade mina grejer sen kom helle med förälder och hämtade så bar det iväg. åkte till väsjöbacken och åkte skidor från 17 till 22. härligt att bara vara ute och få typ frisk luft och ändå umgås med kompisar och göra något man inte kan göra så ofta denna vinter, åka skidor.
 
min såkallade rail va ändå nog bäääst, kom med lite fart, skulle åka upp, men ena skidan åkte på ena sidan, så jag tänkte äh vafan det här går inte, så jag tog ner andra benet på andra sidan så var "rainbowrailen" under mig, åkte vidare, satte mig på den :D så jag satt kvar och åkte så på marken också :D haha skoooj :) men tessis vurpor var iof också snygga xD haha.
allt var verkligen skitskoj idag!

this we must do again.


"it's the things you don't have that you need the most"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0