<33

här kommer konstigt berättat från en konversation med jossan xD
typ detaljer nästan om vad som hände med jonas liksom ;) <33




jag kom när dom soundchecka, och jag dampa för jonas typ sjöng och sånt xD
haha och sen efter så gick vi bak, så gick dom till bilen, sen stod jag på en grej,
så kom han mot mig och ba och sen hejhej, så kraam, så jag ba: shit va lång jag blev..
så gick jag ner och blev mkt kortare än han, så snacka vi massa och tog kort (:
sen gick dom till hotellet. sen gick vi dit och dom soundchecka där och det var najs,
och sen så efter gick vi ner, så mötte jag jonas i ingången, så sa jag : skitbra foo fighters!
och så skrattade han och sa tacktack! haha

sen så började spelningen och sånt xD och så var jonas översöt. och sen vid killarna sjöng.
så tog jag o flaj upp våra skyltar till dom (: dom blev glada och när dom sjöng klart kastade
jag upp ett äpple till jonas, han fångade nästan xD och sen så tackade han för det. och sen
så bytte dom igen. och så sjöng jonas till mig och log och sånt (: kommer typ inte ihåg vilken låt..
och sen stod han breve conny och conny kollade på mig och sa till jonas och pekade,
så sa jonas typ: aa jag vet, och så log han mot mig och blinka lite

och sen var han söt massa och sånt. sen i slutet så sökte han ögonkontakt med mig
och så ser jag det och han siktar för att kasta sitt plektrum till mig (: så sträcker jag mig
 och ser i ögonvrån att han skrattar åt mig, jag typ dampade och bad vakter ta upp det för
det landade på marken, och jonas skrattade hela tiden, sen sprang han iväg


Kommentarer
Postat av: #elen

aaaaww ^^ söttsöttsött :D

2008-07-19 @ 02:50:00
URL: http://heleeeeeeen.blogg.se/
Postat av: Carro

Vad gulligt! :D Så han kastade plektrumet till dig utana tt du fårgade? :D

2008-07-19 @ 19:27:13
URL: http://carrosfoto.se
Postat av: Carro

Nu ska jag förbereda en tävling på min bloggen tänkte jag.

Men jag behöver hjälp på traven vad jag ska ha för tema på tävlingen. Här är förslag;



# Patrik Isaksson

# EMD

# Danny

# Kändis Foton tagna av CarrosFoto.se

# Semester

# Foto/kameror

# Nanne Grönvall









Kommentera i min blogg och säg vilken tema du skulle vilja tävla i. Tell me NOW!

2008-07-19 @ 19:27:21
URL: http://carrosfoto.se
Postat av: Hell

haha erri min knasunge :d du e så söt"

hoppas du får gifta dig me jonis i framtidne!

2008-07-21 @ 11:26:27
URL: http://livetenligthelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0