DAMP DAMP damp damp damp damp damp!!!

herreeguuud!!!!!
jag dör :D jag är lycklig! jag var nyss inne på facebook.
9 av mina vänner har bytt profilbild.
JONAS var en av dom? :D och så kollade jag på bilden, det var från den 27 april :D i kungsan, där var jag såklart! :D
så tänkte jag: nää, det är säkert inte min bild ändå...
*kollar mina egna bilder*
DAAAAAAAMP!!! Det är min bild! fatta happy jag äär,
förstår han hur jävla mycket han betyder?! att jag åker till sundsvall för honom, till borås (inklusive), överallt nästan bejbi, <3 jag kan ju inte åka för mkt jag inte vet nåt om, tänk om han liksom inte är med dom, BORTSLÄNGDA PENGAAR! :O



men iaf, igår va tjockt najs!
mötte upp lite personer utanför skansen, stod vid jossan och dom först och sprang upp.
lisa och matilda fick en bänk snett bakom så jag gick och pratade med dom.
dagen spenderades på den bänken istället och hela kvällen också.
behövde verkligen få vara med er kände jag! sjukt länge sen! i miss you :) <33
lisa och jag var på vääärldens flummhumör?! hahaha xD
om ni hittar nötter på skansen, är det vååraaa! ;) hahahaha
NÖTTER ÖVERALLT! XD HAHAHAHA stackars alla andra, fick nötter på sig. bara för att vi äger :)

haha sedan var det grejtans! VÄRLDENS drag! verkligen!
på extrashowen körde killarna let me entertain you som är Robbie Williams låt.
både Matte och Danny behövde lite hjälper så dom hade papper och hade skrivit i handen, haha bara Erik kunde :D
hade en liten känsla av att han föreslog den låten? :D hahaha
han äägde iaf :D det var najs! :) han borde sjunga mer såna låtar tycker jag! :) grejtans!

jag började hoppa när dom sjöng typ hela tiden, drog med mig mina tre tjejer.
och när typ ingen annan hoppade så hoppade killarna ändå. och jag ;) haha
så Erik blev glad när han såg oss hoppa och pekade på oss och log! :) mys.
jag vill nog egentligen tycka om erik. men whattaf*ck, jag har min jonas nu ;) hahaha


I helgen blir det både sundsvall och eskilstuna! tjockt najs! måste lösa det bara med pappa och jossan och sånt :)
om det blir som jag och jossan planerar, så åker hon med i bilen upp, tar tåg hem efter. jag sover kvar och sen kör pappa mig till henne i gävle och vi tar bil därifrån till e-tuna.
annars blir det nog så fast pappa kör ända till e-tuna. fast hoppas på den första planen, det blir nog lite bättre :)
pappa tyckte det var en bra ide. får snacka mer med honom om det ikväll när han kommer hem.
måste även fixa skjuts till bromma imorn. bror eller far får köra! det blir najs ;)
moahaha :D
see yaa ;) hör kanske av mig under dagen. när jag har lugnat ner mig.

nädu, nu ska jag ta en promenad med vovvarna i det... inte så fina vädret men lite iaf.. lite sol men typ blött ändå. det blir bra iaf! :D moahaha :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

svar: jag erkänner jaaa han va ganska snygg men vafan de känndes lite tungt att erkänna att dinna små bög kompisar är snygga :p hahah

äslkar dig hjärtat<3

2008-07-02 @ 15:18:27
URL: http://liizzas.blogg.se/
Postat av: Anonym

låter som en grejtans dag hörruuu :P

fatta daaaaaaamppppig du är hahaahaha:D snutte dig!

<3<3

2008-07-02 @ 15:24:10
Postat av: Lisa

asså de andra var från mig också <3

2008-07-02 @ 15:25:30
URL: http://liizzas.blogg.se/
Postat av: Carro

GUD VADKUL! De där med Jonas :D söööt!

2008-07-02 @ 22:35:16
URL: http://carrosfoto.se
Postat av: #elen

aaw, Jonas är söt ^^

Du tkr om Erik, men inte lika mkt :D man kan faktist tycka om flera (A) joo, du gillar visst Erik! :D

2008-07-04 @ 11:20:40
URL: http://heleeeeeeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0