faderullan så kul! xD

tack #elen för dom orden ;) :D

ahw, för ca 35 minuter sen blev jag glad!
"mail från myspace"
mihiii, in på myspace.. MAIL!  mail från sötaste robin! (:
okej, nu är jag glad! det blev som jag hoppades! mihi,

"kul då ses vi där.."

var typ det han skrev ;) och fan imorn ska jag krama honom! varesig han vill eller inte! xD

ahw, nu kan jag somna lyckligt! ska bara fixa det sista.
fan också. glömde att det låg kläder på sängen för över en veckas "semester" aja. det fixar sig vettö!

ska upp 8 imorn för att duscha, packa och fixa det sista! så jag tror jag behöver lite sömn!
GOD NATT hör av mig imorn bitti kanske! jag kommer iaf ha tillgång till data där nere, annars hade jag nog aldrig åkt..
och förhoppningsvis kommer cicci ner på torsdagen, vi går på konserten och åker sedan och sover hos mormor och spenderar typ dagen på liseberg.. komigen ciccis mamma, låt henne få åka (: <33 haha

Kommentarer
Postat av: #elen

aaaw, sa ju att du inte skulle tänka så! ;D glöm inte å krama han från mej oxå ;D

2008-07-12 @ 14:56:36
URL: http://heleeeeeeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0