gratulerar min perfekta gud

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!

idag fyller min förebild år och han blir hela 28 år!

av de åren jag har vetat om honom, 26,27 och 28 nudå.
måste jag säga att början av 27-27½ måste vart hans snyggaste period!
när han var 26 träffade jag bara honom tre gånger, en ung, trevlig, urgullig, snygg och mysig man som kändes lite blyg.
när han då blivit 27 och jag träffat honon bara 10 gånger under det året. har han både vart ursnygg. gått till en konstig look, och nu blivit snyggare igen. iallafall snyggare än "tomtelooken" men den var gullig!
nu förväntar jag mig att 28-året ska vara ett assnyggt år för honom!
han borde enligt mig... klippa sig lite, skaffa uppåt frilla igen! raka sig lite och ha kvar sin stil och glajjor och allt.
perfekt!
men han behöver inte förändra sig. jag tycker om honom som han är. den mysiga, trevliga, snälla killen jag vet.

men iallafall. det jag ville säga var:
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, CARL JONAS HERMANSSON!

du är och kommer förbli min förebild


<33
[min prins, min förebild, min hjälte]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0