happyhappyhappy

detta kan man kalla en lyckad dag! (: toppen från början till slut :P

började 8 då jag vaknade, sov vidare till 8.10 och sedan gick jag upp och duschade, fixade, och sånt skit.
halv elva kom mamma och vi åkte typ iväg.
en glass och kaffe på donken, blä egentligen, men frullen blev det ;)
åkte vidare, sen vid halv tre var vi framme! TRANÅÅÅS! xD
haha shiiit xD typ ödestad! stackars dom som bor däär! :O iaf, kom till bredstorps idrottsplats xD
och där var det ännu mindre folk :O trodde jag! men kom till "lilla scenen" och där var killarna i fullt sjå i att få ihop allt!
jag gick på toa och när jag kom tillbaka så ställde jag mig efter ett tag så såg man sig från scenen där robin var.
och så efter ett tag så kollar han och sen tillslut vinkar han (: jag vinkar tillbaka och typ skäms xD och fortsätter att plocka bort alla dessa hårstrån som bara föll av mitt huvud! :O
efter ett tag så började det iaf och dom va söta (:
robin typ tappade sin telefon ur sin ficka och en hörlur ramlade ut, vi kollade på varann och han gjorde en "hummääännuuugmerohep...." blick mot mig och jag log tillbaka, söööt! iaf, showen gick vidare och robin var söt hela the all time liksom ;) och typ ögonkontakt massa... :D lite loligt xD (roligt)
efteråt så hängde jag en stund på sidan iaf, det regnade typ till och från hela tiden, men när det var slut så regnade det,
robin gick mot bilen för att hämta skivorna och springer förbi mig : hallå! säger han.
mesig som jag kände att det lät.. så fick jag ur mig typ "hallååå" med JÄTTEMESIG röst!
PINSAMT!  jag ringde iaf cicci efter och vi snackade medans jag stod typ 5-8 meter ifrån mojje och robin när dom skrev till folket :P
vi snackade om allt möjligt,. sa väl att robin var söt typ 10 gånger varannan minut ;) undra om han hörde det sa jag också ;) shiiit xD hahaha det skulle vara roligt :P inteeee! (:
iaf, folket var slut efter en 20 minuter och jag snackade fortfarande med cicci, hon gjorde allt från att handla naturgodis och snacka med allt och alla ;) nästan xD
sen när folket var borta så sa jag: ska jag be mojje skriva? då tyckte cicci det så jag sa: jag ringer dig om en stund! hej då.
Tjeeena mojje ;) nej men typ så, bad mojje skriva. vi snackar lite. robin kommer bakom mig och säger samtidigt som han går upp för trappan till scenen:
R: hur är det med dig då Erika?
*shiiit, han sa mitt namn* tänkte jag..
E: jorå, det är bara bra! hur är det själv då? :)
joo det är bra... blablabla, robin fortsatte med sina trummor och jag snackade vidare med mojje:
M:har ni åkt långt eller?
E: njaa... bara från stockholm.
M: ni är ju galna!
E: men... jag ska till göteborg så jag passade på.
M: aha, så ni åkte förbi här och kollade, det var ju bra!  vad ska du göra i göteborg då?
E: njaa, jag ska hälsa på släkten bara... och så ska jag till borås också och sånt..
M: aha.. va trevligt! vi ska upp till idreland sen också! det känns ju.. kul...
E: haha ähm, joo det verkar ju... bra.. idre liksom :P

han flyttade på sig några decimeter och ställde sig under vattnet som rann från "taket"
M: men vafan då! aha.. det var bara den! jag trodde det började regna igen, haha!
M: ajuste, tack för att du skickade in videon också!
E: ähm, vilken video? vaddå? :P
M: jamen, den när robin sjunger. eller.. robin? var det hon som hade gjort det?
R: aah det tror jag nog att det var...
M: jomen den finns ju på youtube.
E: jahaa! joo men den har jag lagt upp! eller jag filmade iaf.. och sen la upp...
M: jaa! det va skitbra! det är så roligt när han sjunger det!
    *tittar på robin*
R: jaa... det är roligt...
haha sötis, blev typ generad (:
sen iaf så kilade mojje iväg och robin tittade på mig, så sa han typ ha det bra och sånt.
så sa jag ba:
kan du komma?
ähm.. ?
   han va typ helt borta ;)
kan du komma ner en stund bara... (:
han kommer ner och så går jag mot honom typ ett steg och så ba: en kraam (:
han ba: okej (:
så typ gosgos, jättemysig kram! mmmmm , me like (:
och massa: ha det bra! vi hörs och ses och sent sen kilade han tillbaka till sina trummor och jag ringde cicci,
hon började snacka om en stund och strax och grejer xD haha berättade iaf om kramen och va vi sa och sånt (:

mamma ringde efter ett tag och vid typ 5 åkte pojkarna iväg i turnébussen, som robin för övrigt verkar vara trött på med tanke på sin "notis" på facebook. sööt! (:
iaf, ca. 3-5 minuter efter kommer mamma och vi åker vidare till vårat huvudmål, göteborg! xD
framme efter 3 timmar typ, efter mat och sånt. och gick sedan till liseberg med mormor och kollade carl-einar häckner.
cool snubbe!
fick även sms av cicci som sa att hennes päron skulle betala resan ner och hon skulle stå för mat och sånt! vafan, detta fixar vi! mat es nada cash! ;) haha
så cicci kommer på onsdag kväll (: på torsdag blir det borås och killarna och sedan på fredag ska vi chilla på stan innan hon åker hem igen (: detta blir våran "gbgweekend" som cicci tyckte vi skulle ha, tänk så bra planerat ;) haha!

nu ska jag typ sova! kom i säng ganska sent igår, sov inte så bra inatt och tidig morgon och bil hela dagen. inte bra!
trött trött trött!
ska bara kolla lite facebook 8) moaha, klarar mig inte utan det (;

lägger kanske in bilder imorn om jag inte har något för mig när jag lagt in dom, fastän internet är apsegt så kankse det blir så!
god natt alla glada.

och #elens kommentar, glaad man blir ;) :D fast jag glömde krama honom från dig. men jag fick en jättemysig kram så den kan du få en liten del av (: om du är snel :D <3

Kommentarer
Postat av: #elen

aaaaawww, sött ^^ haha, jag nöjer mej med historien ist (; jag bara sa så för att du skulle få tåv kramar ;D

2008-07-13 @ 14:38:10
URL: http://heleeeeeeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0