helgen blir la fett

lite göteborgskt stuk på den rubriken.
det är iallafall sant! imorn bär det av till göteborg! tidigt som fan går tåget... 06.05. men allt för bäbi. om ingen visste det?(:

möter flaj där nere! och sen åker vi buss till lysekil och hänger där heelaaa dagen och träffar våra söta pojkar!
fett skare bli!
sen tillbaka till flaj, hänger där på fredagen, och på lördag åker vi tåg till jönköping och där hämtar min käre far upp oss och vi åker vidare till sävsjö. tjockt najs blir det!

på fredag ska vi väl åka in till stan och leta fina presenter till bäbisarna (: hoppas dom blir glada! (:
jag funtar på att ta med mig lite pärlor så vi kan göra fina "hej jag går i ettan- armband" till våra pojkar (: skulle vara lite skoj... hmm, kanske inte 8) men fan, det löser sig :) bäbi ska få nåt imorn tror jag :D för han är såå braa!



nu ska jag fortsätta packa lite och så gå igenom lite grejer, se om jag hittar nåt gossedjur också... och kanske nåt fnt armband eller nåt, jag hade två st bäbi skulle få... men dom är fan borta :/ FETT SYND! dom va sååå honom!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0