hemma igen!

tjena hopp! idag har jag vart på äventyr!
började vid nio och tog moppen till saltsjö-duvnäs. väl där så kom banan precis så fick parkera så gott som det går utan stöd (!) och sprang sedan vidare.
åkte in till stan för att klippa mig med anna, hon skulle klippa och visa vad hon kunde på en salong hon söker jobb på. så jag ställde upp :P åker runt, och är på väg hem efter några timmar. blev nöjd :)
när vi kommer tillbaka till duvnäs ser jag en lapp på min moppe. skooj! haha här var det böter! hahah
fan då att vi inte flyttade moppen som vi sa från början. aja, 200 spänn.. undra va pappa säger bara... ;)

sedan åkte vi till gustavsberg, fikade, åkte hem, åkte till annas mormor&morfar, hon klippte dom och nu är jag hemma igen.
jag tänker från o med nu ALLTID kolla vart jag ställer mig ;) haha

kunde vart i bromma nu men sket i det! ingen jonas, ingen erika där.
tyvärr men that's the way it is!  träffar bejbi på lördag, och söndag :) längtar!
he makes me happy :)

nu ska jag nog ta något att äta. finns det äpple månntro? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0