jadu..

det där med rubriker är alltid lika tråkigt när man inte kommer på något!

idag har jag iaf vart i eriksdalsbadet med the family, eller som sagt, extrafamiljen.
när jag kom dit så såg jag en bild på göken och tre gamla killar! det måste jag kolla upp!
tänkte kankse gå dit när han spelar och kanske träffar på en och annan söting.. förhoppningsvis!
cicci vill nog gå iaf ;) höhö

inatt drömde jag typ helkonstigt! tror det var i någon annan stad (?) jag var där själv och det var konsert på g
jag var där typ tidigt och satt typ först, inge annat folk!
under dagen kommer jag inte ihåg, sen kom det massa folk, bla. hela min förra klass, och massa andra!
skumt! sen när vi skulle gå in var jag inte först längre.. hmm... jaja, sen satte vi oss och jonas var där, överraskad var jag!
så jag gick iaf på toa, jag satt och kissade typ i fem minuter?!?! :O HELSKUMT och jag tänkte hela tiden att det lät ut..
och jonas va ju utanför. det var iaf pinsamt och fett konstigt! wierd.
iaf, jonas var sötast och massa sånt!

nu ska jag kolla upp det där med göken och sen blir det middag.
ska nog fixa till presenten för en sista gång och sedan slå in den! jag klarar inte att se på den mera, jag vill bara göra om ju! hahaha! störande... :p

ajuste, jag lyssnar fortfarande på Justin Hawkins, skitbra verkligen!!!
kolla in honom!! min favvolåt är undress u down. den är jäkligt ball! himla cool röst har han! uhlala.
tack jonas återigen (: <3

Kommentarer
Postat av: Helle

erri gumman! jag saknar dig! måste sees

2008-07-22 @ 18:36:52
URL: http://livetenligthelle.blogg.se/
Postat av: #elen

HAHAHHAHA xD vafan va de för dröm?! xD

2008-07-23 @ 08:05:24
URL: http://heleeeeeeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0