kvällen är kommen

tjena hoppsan! nu är det kväll och jag ska snart sova...
idag har jag vart och spelat minigolf med familjen, eller njaa, "extrafamiljen" kan man väl säga.

det var trevligt och hälsade på några trevliga djur, bla. en get som bräkte så underbart gulligt (: så jag filmade honom,  ska se om det går att lägga upp sen :D
filmade även kossorna, eller tjurarna ;) när dom stångades och satte på varann ;) haha
"en lektion om blommor och bin"
yäh, iaf.... jag gick in på myspace. sötnooos. sluta dissa! :O
han hade iaf lagt upp en "blogg" och tipsat om någon som hette Justin Hopkins.
självklart kollade jag in kollen och jag diggar verkligen musiken! jonas har bra musiksmak han (: söt.
kolla in Justins myspace HÄR
gryyymt bra låtar! nu kommer jag typ droga dom (: ska se om dom går att ladda ner, haha
tänk va mkt bra grejer jonas gör, tipsar om artister, är gullig... men dissar! :O
jaja, jag mår säkert bra! hoppas Nisse svarar iaf och tar tag i det (: fett sött isf!
Flaj! vi löser detta (: det ska gå!

nu ska jag soova, imorn blir det kanske siggesta igen men istället för minigolf blir det fotbollsbingo, nej förlåt, fotbollsgolf! höhö.

GOD NATT alla söta. <3


 
                    flanis & erijon
                        vi äger (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0