måndag!

tjena hoppsan! idag är det måndag och jag är hemma...

imorse vaknade jag fem i halv sju.
skitbra tänkte jag och "gick upp"
gick och hämtade russin som jag hittade igår, oj det var gott! hade bara en halvliter mjölk kvar typ...
tänkte spara den men efter en kvart höll jag på att dö, jag behövde mjölk! så jag tog den sista mjölken och nu är det slut
:( dumt! jaja, sen kollade jag på sjunde himlen under tiden och käkade russin och drack mjölk, från halv sju till typ åtta. vid åtta satte jag på musik på telefonen och la mig ner... oj då. somnade och vaknade vid elva igen.
jaja, det är ändå ingen sol så jag kan sola, tänkte gå upp tidigt så jag kunde somna ute. men vafan. det sket sig.
om det blir sol får jag väl... äta sömnpiller eller nåt... eller inte.
jaja, borås va braa!     flaj och jag loves våra pojkar!

"you make me hole!"
klockreent! i love.

nu är det bara hoppas att Nisse gör det bästa av den här situationen och tar tag i det!
eller att Flajs föräldrar bara låter henne åka, det är också en möjlighet!

så nu väntar jag på mail från två söta pojkar, eller iaf svar från en, den andra räcker att han gör det som står i mailet!


jaja! nu blir det typ kaaafffeee! gott, fast skulle vilja ha en café cooler eller en donken latte.. yummie! (:
later.!


sötnos, var det varmt eller är du en "rockstar"? <3

PS. jonas är spiderman och nisse är en kisse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0