tjolahopp.

det är så tråkigt att komma på rubriker.. töööd, ja venne..
iaf, idag var det liseberg! det var roligt
carl-einar häckner två gånger! haha roligt!
andra gången satt vi längst fram i mitten, och så skulle vi gå.. så pekade han på mig, tittade rakt in i mina ögon xD
jag vinkade och sa hej då och gick vidare.. han fortsatte kolla, så jag började springa och skrek lite (A) höhö.
jag är förfan turist!

gick till evert taubes lilla krypin. nästa uppgrej var om 6 minuter, vi väntade lite.
jag vände mig om och "sköt" iväg paraplyet som ett gevär.
och OJ VAD DET FLÖG! jag skojar inte XD rakt på  en snubbes sko xD haha oj då (A)
men han va glad iaf.. xD höhö, påväg därifrån vände jag mig om och han vinkade xD
haha oj då, jag skyller återigen på att jag är turist! haha. men men. det var roligt!
väl inne på everts hus var det huuur tråkigt som helst! först en film, vi höll på med mobilerna istället (:
och sedan typ sprang vi igenom alla rummen och var återigen ute :D härligt!
gick till lite grejer. sedan åkte jag kanonen! yeay. den är så skoooj :D
men cicci väntade utanför och jag fick åka sjelf.. men det var skoj ändå :D fick typ gå före lite folk (A) skoooj :D

imorn blir det borås och vi ska ha skoj!
bejbi är där och han ska få en så stor kram som möjligt (: sööt :D  saknar honom som baajs! :O men imorn ska han få en stooooor kram, typ grattis i efterskottskram (: beeebii <3 :D

GOD NATT ALLA SÖTA... xD möhö, eller höhö, upp till dig. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0